divendres, 30 d’octubre del 2009

Delit no sent la vostra carn tocant, Ausiàs March, LXXVIII.



Delit no sent la vostra carn tocant
tant mon voler del vostre 's desijòs
tal passió d'acò 'm veig al davan
que lo meu cor resta tremolòs
e tan desig que assatz me ameu
que no 's pot fer me basteu contentar
e, si 'm acost a vós, veure poreu
que mon esforç és menys, per massa amar.”
Ausiàs March, LXXVIII.

Traducció de Xisco Bernal, dedicada a Geli:
"Plaer no sent la vostra carn tocant
de tant que el meu amor del vostre amor desitja.
En tanta passió aquest desig me posa
que el meu cor roman tot tremolòs
i tant és el desig que tinc de que m'ameu
que no el podreu mai acontentar.
Si m'acoste a vos veure podreu
la poca força que em deixa tant de amar."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada